Zarządzanie czasem i efektywność w biznesie

Praktyczne warsztaty podnoszące produktywność pracowników

Zarządzanie czasem i efektywność w biznesie to warsztaty, które uczą pracowników zarządzania sobą w czasie, planowania, priorytetyzacji zadań, monitorowania produktywność i unikania dystraktorów.

warsztaty biznesowe

O warsztatach

Kameralnie

Kurs komunikacji odbywa się w grupie max. 6-10 osób, co daje przestrzeń do przećwiczenia wszystkich omawianych treści oraz zadawania dodatkowych pytań.

Minimum wykładu, maximum ćwiczeń

Warsztaty mają charakter praktyczny, dzięki czemu masz gwarancję efektywnego wykorzystania czasu na rozwój uczestników.

Dobra zabawa

Uczestnicy często kończą szkolenie hasłem „jak to szybko zleciało!”. Dużo ćwiczymy praktycznie i pozytywnie spędzamy czas, co podnosi skuteczność szkolenia.

Dla kogo?

managerów

sprzedawców

pracowników z trudnościami z organizacją zadań

kierowników

liderów

członków zespołów

POZNAJ OPINIE INNYCH

2 DNI SZKOLENIOWE = 4 MODUŁY

Moduł 1: podstawowe zasady planowania

Poznasz najważniejsze reguły zarządzania sobą w czasie.

Poznasz lub ugruntujesz sobie właściwe formułowanie celów.

Wyznaczanie priorytetów ze względu na ważność i pilność zadań.

Poznasz prawo Parkinsona i opracujesz sposoby, by odpowiednio dobierać czas na zadania.

Poznasz metodę priorytetyzacji ABC, która w prosty sposób uporządkuje Twój kalendarz.

Dowiesz się i zobaczyć w demonstracji, jak działa strategia zero inbox, czyli utrzymywania pustej skrzynki.

Moduł 2: horyzonty planowania

Nauczysz się skutecznie planować miesiąc, tydzień i dzień pracy.

Nauczysz się wybierać duże priorytetowe zadania do realizacji w ciągu miesiąca.

Zobaczysz, jak z miesięcznych celów zejść do poziomu tygodniowych – zgodnie z priorytetami.

Nauczysz się dobrze rozplanować swój dzień, by efektywnie wykonać wybrane zadania.

Dowiesz się, jak zaplanować zadania tak, by wyrobić się pomimo „niespodzianek”.

Neuro-strategie w zarządzaniu czasem

Nauczysz się wykorzystywać wbudowane mechanizmy swojego umysłu w służbie produktywności.

Dowiesz się, czym jest efekt white space i jak go wykorzystać w planowaniu.

Nauczysz się zarządzać energią, aby utrzymywać produktywność.

Poznasz znaczenie wykorzystania dopaminy w utrzymaniu wydajności.

Poznasz znaczenie budowy nawyków do podniesienia efektywności.

Odkryjesz, że wielozadaniowość jest mitem oraz doświadczysz efektu skoczka.

Moduł 4: pomocne narzędzia

Poznasz dodatkowe narzędzia, które wesprą Cię w planowaniu i monitorowaniu.

Zobaczysz, jak dzielenie zadań na bloki ułatwia ich realizację.

Zobaczysz prezentację możliwych do wykorzystania programów do celów zarządzania czasem.

Poznasz chronotypy, czyli 4 rodzaje naturalnych zegarów biologicznych i odkryjesz swój.

Prowadzący

Arkadiusz Naruk

Trener komunikacji z międzynarodowym certyfikatem trenerskim II stopnia CIPT® oraz najwyższym certyfikatem DTM światowej organizacji mówców.

Doświadczenie biznesowe zbiera od 2013 roku
w rolach mówcy, trenera, wykładowcy akademickiego i keynote speakera.

Jego pasję i warsztat potwierdzają liczne nagrody, medale i wyróżnienia (w 2020 roku: 10 medali). Szkolił dla i w organizacjach takich jak: Ambasada Australii w Warszawie, NATO w Brukseli czy Forum Wizja Rozwoju.

Prywatnie interesuje się literaturą rozwojową (biznes
i psychologia), dalekimi podróżami oraz grami PC. 

Więcej informacji

Pełny opis, certyfikaty i referencje: profil Business Trainer

Pobierz PDF z propozycjami szkoleń dla Twojej firmy

NAPISZ DO MNIE


Notice: Funkcja WP_Scripts::localize została wywołana nieprawidłowo. Parametr $l10n musi być tablicą. Aby przekazać dane do skryptów, proszę użyć funkcji wp_add_inline_script(). Dowiedz się więcej: Debugowanie w WordPressie. (Ten komunikat został dodany w wersji 5.7.0.) in /home/users/vrizz/public_html/blog/wp-includes/functions.php on line 6031