Relacyjna Komunikacja Empatyczna

Praktyczne warsztaty efektywnej komunikacji interpersonalnej w biznesie

Relacyjna Komunikacja Empatyczna to szkolenie z komunikacji interpersonalnej, dzięki któremu uczestnicy uczą się efektywnej komunikacji w życiu i biznesie oraz budowania trwałych relacji.

warsztaty biznesowe

O warsztatach

Kameralnie

Kurs komunikacji odbywa się w grupie max. 6-10 osób, co daje przestrzeń do przećwiczenia wszystkich omawianych treści oraz zadawania dodatkowych pytań.

Minimum wykładu, maximum ćwiczeń

Warsztaty mają charakter praktyczny, dzięki czemu masz gwarancję efektywnego wykorzystania czasu na rozwój uczestników.

Dobra zabawa

Uczestnicy często kończą szkolenie hasłem „jak to szybko zleciało!”. Dużo ćwiczymy praktycznie i pozytywnie spędzamy czas, co podnosi skuteczność szkolenia.

Dla kogo?

managerów

sprzedawców

osób w konfliktach

kierowników

osób mających kontakt z klientem

członków zespołów

POZNAJ OPINIE INNYCH

2 DNI SZKOLENIOWE = 4 MODUŁY

Moduł 1: podstawy komunikacji biznesowej

Podniesiesz swoją inteligencję emocjonalną, zrozumienie emocji oraz unikniesz nieświadomego najeżania rozmówców.

Poznasz podstawowe emocje, ich funkcje i informacje, które za sobą niosą.

Zrozumiesz podział komunikacji na domenę intelektu (język, abstrakcje, definicje) i domenę emocji (uczucia, przeżycia, doświadczenia).

Przećwiczysz skuteczne słuchanie i parafrazę bez dopisywania swoich założeń i ocen.

Odkryjesz słowa, które nieświadomie burzą komunikację i nauczysz się ich unikać.

Moduł 2: złość i granice

Odkryjesz swój schemat złości i jego wpływ na komunikację. Nauczysz się stawiać granice i asertywnie odmawiać.

Poznasz podstawowe funkcje złości i jak z nich konstruktywnie korzystać.

Zbadasz, który rodzaj złości występuje u Ciebie i wyznaczysz sobie kierunek do prac nad nią.

Poznasz gotowy model, jak konstruktywnie i asertywnie stawiać innym granice.

Podniesiesz swoją asertywność poprzez naukę modelu empatycznej odmowy.

Moduł 3: słuchanie i empatia w biznesie

Staniesz się wspaniałym rozmówcą dla innych: słuchającym, zadającym pytania i rozbrajającym narzekanie.

Poznasz swój schemat zniekształceń w komunikacji.

Przepracujesz automatyczne reakcje negacji lub tłumaczenia się na konstruktywne zamienniki.

Zobaczysz jak to jest „odkleić się” od trudnych ocen i opinii innych.

Doświadczysz sposobów rozbrajania narzekania, dzięki czemu pomożesz sobie i innym.

Jak zadawać pytania, by pobudzić rozmówcę i dać mu poczucie wysłuchania?

Moduł 4: przepraszanie w biznesie

Przełamiesz się do magicznego słowa „przepraszam” i poznasz jego moc w budowaniu relacji biznesowych.

Poznasz wpływ przeprosin na relacje i jego trzy funkcje.

Poznasz i przećwiczysz koncepcję dr Gary’ego Chapmana dotyczącą 5-ciu aspektów przeprosin.

Nauczysz się radzić sobie z poczuciem winy w dojrzały i dorosły sposób.

Poznasz różnice między przeprosinami za swoje działanie a przeprosinami za efekty.

Próbka video: techniki konwersacji networkingowej

Prowadzący

Arkadiusz Naruk

Trener komunikacji z międzynarodowym certyfikatem trenerskim II stopnia CIPT® oraz najwyższym certyfikatem DTM światowej organizacji mówców.

Doświadczenie biznesowe zbiera od 2013 roku
w rolach mówcy, trenera, wykładowcy akademickiego i keynote speakera.

Jego pasję i warsztat potwierdzają liczne nagrody, medale i wyróżnienia (w 2020 roku: 10 medali). Szkolił dla i w organizacjach takich jak: Ambasada Australii w Warszawie, NATO w Brukseli czy Forum Wizja Rozwoju.

Prywatnie interesuje się literaturą rozwojową (biznes
i psychologia), dalekimi podróżami oraz grami PC. 

Więcej informacji

Pełny opis, certyfikaty i referencje: profil Business Trainer

Pobierz PDF z propozycjami szkoleń dla Twojej firmy

NAPISZ DO MNIE